Wednesday 3 April 2013

I NEED YOU ALLAH ~

                                   

                                  اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 





Ya Allah sejak dua menjak ni
Bnyak sngat msalah n ujian yg aq dapat
Tension  sngat rsa, stress and depress

Kdang2 tu aq xleh nk kawal emosi ni
Bila da tention sngat,,mula la aq wt mcm2

Kadang2 aq fikir.
Teruknyaa prangai  aq ni.
Mcam org yg x brilmu ja aq hadapi smua ujian ni.
Memang x spatutnya aq terus menerus slahkan keadaan.
Aq patut kuatkan diri aq dengan bersabar.


Ya sabar tu lah yang pling penting dlm hidup.
Klau dh hilang sabarq syaitan tu memang suka tngok kta marah2.
Aq x tahu la kenapa aku jadi macam ni.
Aq ni kan macam budak2 yg x taw nk wt pa..*blur*~

Cepat sangat putus asa. Cepat sangat give up.
Kalau aku ada masalah aku selalu mengalah.
Aku cepat tension kalau ade benda yang x kena.

 Sebab tu aq erlukan kawan2 dlam hidup ni.
Dripada kwan2 aq dpat kkuatan.

Kawan2 yg baek sntiasa nsihat aq utk kuat semangat.
Alhamdulillah Allah temukan aku dengan kawan2 yang baek.

Bila aku jatuh depa tolong aku.
Bila aku berjaya depa sama2 gembira.
Bila aku give up diorang depa aku.

Syukur ya Allah krana tmukan aq dngan depa huhu :(

Aq sdeyh sngat bila da msalah yg aku dpat.
Sbab rsa mcam hdup aku pnuh msalah.

Tapi bila pikiaq2 balik, msalah aku ni kecik jaa.
Ni semua ujian Allah dlam hidup.
Bnyak lagi orang kt luar sana yang lebih bermasalah.


Ampunkan aku Ya Allah :(

Semoga Dengan Ujianmu Ini Ya Allah Menjadikan Aku Lebih Kuat Menghadapi Kehidupan Aku Yang Mendatang.

No comments:

Post a Comment